Aprašymas: |
Skirtas trinties ir susidėvėjimo intensyvumui mažinti, taip pat išvengti įbrėžimų sąsajose ir mechanizmuose, kurių bent vienoje iš besiliečiančiųjų detalių yra geležies. Gaminio efektyvumą didina didesnis slėgis, temperatūra, greitis, tepalų deficitas. Didina galią, variklio dinamiškumą, jį lengviau užvesti šaltą dieną, pratęsiamas jo tarnavimo laikas. Mažėja remonto išlaidos, degalų ir alyvos sunaudojimas. Jis netoksiškas, jo sudėtyje nėra naftos perdirbimo produktų, aplinkai nekenkia, biologiškai skaidomas. Galima naudoti su visais tepalais ir specialiaisiais skysčiais, nekeičia jų savybių. Naudojant SMT2 vidutinės klasės automobiliuose, kuriuose naudojama standartinė alyva, užtikrinamas toks pat variklio ir transmisijos patikimumo laipsnis, kokiu pasižymi ekstra klasės automobiliai, kuriems naudojamos labai brangios, elitinės alyvos. SMT2 poveikio trukmė viršija vidutinį variklių alyvos darbo pamainos periodą, t.y. SMT2 pasižymi atoveiksmio efektu. Bet norint sukurti trintį mažinantį „patikimumo rezervą“, rekomenduojama naudoti SMT2 kiekvieną kartą keičiant alyvą. SMT2 formulė patikimai saugo jį nuo termodestrukcijos, todėl SMT2 sėkmingai įdiegia savo savybes patobulintose, šilumos intensyvumo VDV tepimo sistemose. Naudojant SMT2 plastiniuose tepaluose, skirtuose ratų guoliams ir pastovaus kampinio greičio šarnyruose, kelis kartus pratęsiamas jų tarnavimo laikas. |